onsdag 19 juli 2017

Sommardag i juli

Igår hade vi en riktigt fin sommardag. Vi vaknade sent, åt sen frukost, och när Ossian somnat for vi andra ut. Elliot och Matheo lekte med en kompis, och jag hann sola lite och titta till köksträdgården. Jag dukade fram lunch utomhus åt pojkarna, och vid tolvtiden hämtade mina föräldrar Elliot och Matheo. De skulle hämta pojkarnas kusin och åka till en djurpark. De var så glada och förväntansfulla, det var så roligt att se. De kommer säkert att minnas detta länge, det är jag säker på. 
Jag och Ossian var ensamma hela eftermiddagen. När han somnade igen kom Lennart hem. Vi åt hämtmat när vi för en gångs skull fick äta middag för oss själva. 
När även Ossian ätit middag gick vi ut och började städa garaget. Det råder sånt kaos där så det kommer att ta många dagar att få ordning där. Men det tar vi när Lennart får semester nästa vecka. 
Sen kom pojkarna hem igen, och vi gick på promenad innan kvällsmaten. Sen somnade alla pojkar, och vi kurade ihop oss i soffan och kollade tv-serie. Perfekt dag! 


På promenaden stannade vi och tittade på får som finns här nära oss. 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar