lördag 29 april 2017

Lördag

Vilken härlig lördag jag har haft! Ossian väckte mig vid 7-tiden, och då ammade vi och gosade till 8. Jag hörde viskningar och små fötter som tassade omkring i Elliots rum, och såg sen hur båda stora pojkarna kikade ut därifrån för att kolla om vi var vakna. Min fina man gick upp med alla barnen, och jag fick sova någon timme till. 
Efter frukosten for jag och Elliot till stan för lite shopping. Han växer så det knakar, och alla kläder höll på att bli för små. Vi hade en fin dag, och jag märkte att han uppskattade att få ha mig för sig själv. Och jag kände precis samma, så härligt att kunna fokusera 100% på honom och lyssna till hans funderingar! 
Vi kom hem med kläder till honom, och några plagg åt mig också. När vi kom hem åt vi sen lunch, och sen vilade vi hela familjen. 
Efter lite lek åt vi middag, och sen har jag klippt Lennarts hår. Jag blev riktigt nöjd, och han också. Sen badade vi bastu och nattade barnen. Nu ska vi se vår nya tv-serie, Vikings. Verkligen en toppenlördag detta! Hoppas ni också haft en trevlig dag! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar