tisdag 25 april 2017

Kaos

Hej igen! 
Det har blivit vår på riktigt nu. Och jag försöker njuta så gott jag kan. Men det går lite trögt just nu. Förra veckan hade jag både magsjuka och var förlyld samtidigt, så låg nästan i sängen dygnet runt. Ossian håller på att komma in i sin sjätte utvecklingsfas, så han är ledsen och famnig av sig. Elliot har kommit in i minitonåren tydligen, ingenting är bra och allt är någon annans fel. Lennart har något med hjärtat, troligtvis helt ofarligt men förstås oroar jag ju mig i alla fall. Och jag yrar runt och försöker hinna med allt. Jag får skriva en lista över allt som ska göras och börja beta av, istället för att ha allt i huvudet och försöka komma ihåg allt. 
Men först ska Ossian sova, och när han vaknar ska vi åka på loppis. Det var riktigt skönt att skriva av sig lite av kaoset i hjärnan, hehe. Kanske borde göra det lite oftare. Vi hörs snart igen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar