fredag 24 februari 2017

Friday

Ute har det blivit ordentlig vinter. Äntligen, säger jag bara! Jag har väntat på att det ska komma ordentligt med snö, annars känns det inte lika roligt med vår sen. Dessutom gillar jag snö. Vi ska ut och ränna pulka sen. 
Fredag är det också, och det är skönt! Det ska firas ordentligt med både bastubad och godis. För några veckor sedan var jag ganska motiverad till att hålla bort godis och annat skräp de flesta kvällar i veckan, men när man sover så dåligt som jag gör just nu är det svårt att ens försöka. Jag är inte trött på kvällarna trots sömnbrist, jag blir utan energi på dagarna. Men allt jag vill till kvällen är att lägga mig bekvämt framför datorn, kolla en bra serie och käka godis! 
Nu ska jag njuta av tystnaden när både Matheo och Ossian sover. Det är inte ofta det är så här tyst i detta huset inte. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar