torsdag 17 november 2016

En bra torsdag

Idag är en riktigt bra dag! Lennart är ledig, stora barnen leker glatt och baby har hittills idag velat äta normalt efter flera dagars riktigt frustrerande krångel. Säkert fortsätter han krångla senare idag, men en bra start på dagen i alla fall. 
Jag håller på pyssla ihop några tavlor, som paus i städningen. För snart börjar jag plocka fram lite julpynt, och då ska det vara rent i huset! Men jag har länge velat ha upp två tavlor i vardagsrummet, och äntligen tar jag mig tiden att fixa det. Jag hamnar dock att lämna allt en stund snart, för jag ska till frissan. Håret ska klippas och färgas lite inför söndag! Och så ska jag ta en runda i några affärer på samma gång. Det gäller att passa på när man inte behöver kånka på ett babyskydd med en ledsen baby i. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar