fredag 30 september 2016

Det går bra

I tre dagar har jag varit ensam med barnen på dagarna. Dessa tre dagar har gått över förväntan! I onsdags var ju stora barnen på dagis halva dagen, men annars har jag haft dem hemma alla tre. Vi har haft roligt. Vi har lekt, tagit en promenad och samlat färggranna löv, ritat, gjort en del hushållssysslor och kollat film. Idag är mitt enda mål att ställa fram kläder åt oss tills ikväll, för då ska vi på kalas. Hittills har vi varit en gång till mina föräldrars, och en gång till svärföräldrarnas med Ossian. Detta blir tredje gången vi åker iväg nånstans med honom så att vi behöver ta honom ur bilstolen (nån enstaka gång till stan har han varit också). 
Nu ska jag dricka eftermiddagskaffe medan han sover, och Elliot och Matheo leker. Ha en fin fredag! 


En suddig bild från i onsdags. 

1 kommentar:

  1. Oj va myki håri a har! :) ha sir ju ut å va världens lugnast å snällast. :) Ha en fin fredag själv! <3 :) Kram.

    SvaraRadera