torsdag 4 augusti 2016

Bilder från mobilen

Det kan ibland vara ganska intressant att se vad det samlas för bilder på telefonen. Jag kan ta en bild och tänka att jag ska blogga om den eller lägga upp på Instagram, men sen glöms det bort. Nu har det samlats så många såna foton så jag tänkte lägga upp några av dem här. 


Något av det godaste jag har bakat, en citroncheesecake! 


En härlig sommardag vid stranden. Vi grävde ner Elliot i sanden, vilket han tyckte var superkul 


En härlig båttur. 


Jag hjälpte pojkarna att baka en bärpaj i måndags. Det var första vanliga vardagen efter Lennarts semester, och vi bestämde oss för att baka något gott och överraska min mamma som stukat foten. Vi köpte även med oss vaniljglass att äta med pajen, och det var riktigt gott! Och pojkarna var glada över att göra mommo glad. 


I lördags gick jag in i vecka 35. Det betyder att jag skulle börja dricka hallonbladste, för att förbereda livmodern inför förlossningen. Min snälla svärmor plockade hallonblad åt mig som jag gör te av och dricker varje dag. 



Min nya hobby: att virka. Jag har börjat virka en babyfilt nu i supermjukt garn. Den kommer att bli så fin! 


Magen har sjunkit rejält! Denna bild är från idag. 34+4









4 kommentarer:

  1. Hei var kan man köpa hallonbladste

    SvaraRadera
    Svar
    1. I en hälsokostaffär. Jag har dock torkat hallonblad ur skogen :)

      Radera
  2. Tack ska fara å skoda imoro om de gar na jär i ylivieska har 3 viko ti räkna så ska prov drick he tå

    SvaraRadera
  3. Vid citymarket finns de å, av dedär Clipper märket

    SvaraRadera