torsdag 18 augusti 2016

25 år

Idag är det min födelsedag. Yeeey, grattis jag! Lol. Nej, det känns som vilken vanlig dag som helst, men nu är jag tydligen halvvägs till 50 år. Dagen har i alla fall varit en bra dag, för på förmiddagen fick vi besök av Nina. Vi gick igenom lite bröllopsplanering, då hon och hennes fästman gifter sig nästa år. Och jag har mer eller mindre självutnämnt mig till chef för planeringskommittén (det är nog bara jag och brudparet i den kommittén, och Nina är chef över hela bröllopet antar jag, hehe).  Nå vi gick nu bara igenom en lista över vad som ska göras när man ordnar bröllop, och ungefär när det ska vara klart. Sen satte vi oss i bilen allihopa och åkte in till stan för att äta lunch. Vi åt sushi! Alltså så gott! Och äntligen har vi en sushirestaurang i den här staden!
På kvällen kom nästan hela min familj hit på födelsedagskaffe. Det var riktigt roligt att sitta och umgås och prata. Jag fick riktigt fina blommor, lite pengar, lite trädgårdsgrejer och en björnbärsbuske! *Hjärtögonemoji* Det blir nog Lennart som får gräva ner den, jag har sån hemsk foglossning numera så det skulle jag inte klara av. Men sjukt kul med en sån buske. Hoppas jag klarar av att ta hand om den, hehe. En riktigt trevlig kväll hade jag i alla fall. Vem vet, jag kanske inte hinner se allihopa igen innan jag är trebarnsmor!
Nåja, nog pladdrat för min del, ville bara väcka bloggen till liv igen. Har tänkt skriva många dagar redan, men antingen har jag inte orkat eller så har jag inte hunnit. Men det känns som om jag har mycket att skriva om, så lite mer uppdatering ska jag väl nog få till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar