fredag 22 juli 2016

Stranden

Vilken härlig dag! Den började med att jag tog sovmorgon efter en lite sämre natt. När jag steg upp kom Elliot hem, han hade sovit över hos min mamma och pappa. Efter lunch packade vi ner lite mellis, handdukar och en filt, och drog iväg till stranden. Åh vad skönt det var att sitta där och titta på när pojkarna lekte och var så glada. Jag hade med mig mitt nya virkprojekt, en kofta åt lille O. Jag har inga förhoppningar på att den kommer att kunna användas, för den är liksom mitt tredje virkprojekt, så den kanske blir för svår för mig ännu. Men jag försöker i alla fall så långt jag kan. 




Imorgon väntar vi lite molnigare väder, men fortfarande varmt. Jag tror det blir en hemmadag ute på gården, givetvis med virkningen i händerna. Det är så roligt att ha hittat en ny hobby! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar