torsdag 21 april 2016

Skitdag

Det här har varit en av de sämre dagarna hittills i år. Två saker har varit bra: vi sov länge och hade en lugn och fin morgon, och pojkarna har lekt fint och låtit mig ta det ganska lugnt. Allt annat har var gått åt skogen. Telefonen håller på att ge upp, mina provsvar från veckans sjukhusbesök hade inte sparats i deras dator så jag får göra ett nytt besök imorgon, yrseln är hemsk idag, ingen förstår mig, dagvårdsansökningarna inför hösten går inte alls som jag tänkt mig, och en hel del annat.
 Det känns som att hela världen är elak åt mig idag. Och inget kan jag göra, utan bara bita ihop och stå ut. Jag är riktigt arg och ledsen, och skulle egentligen inte behöva skriva blogg en dag som denna, men idag känner jag att jag behöver skriva av mig. 


På måndag får jag se denna lilla filur igen. Något roligt att se fram emot i alla fall. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar