fredag 11 mars 2016

Ur funktion

En lapp med texten "Ur funktion" hade kunnat vara fasttejpad på pannan. För jag känner mig trasig. Jag kan knappt göra något utan att bli yr och måste sätta mig. Jag får huvudvärk om jag ska göra någonting, för det känns som om jag tvingar min kropp till att fungera som vanligt, trots att kroppen tydligen gått i ide. Det där jag skrev om måendet som börjat bli bättre, bah! Det har bara ändrat karaktär, men bättre är det knappast. Inatt har jag vaknat tusen gånger av bortdomnade ben, pga barn sover på dem. Det blev så obekvämt att jag vaknade upp med foglossning. 



Typ så här är det hos oss varje natt. 

Nå, mitt i allt detta eländet så ska ni inte tro att jag inte är glad. Det känns helt underbart att i min mage ligger en minimänniska och gror! Tänk att jag håller på att odla vårt tredje barn inuti mig själv! Att vår familj ska få en till liten rackarunge som är bara vår! Det går knappt att ta in. Oavsett hur jag mår så är det fantastiskt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar