fredag 23 oktober 2015

Nu eller aldrig

Det är nu eller aldrig. Eller snarare idag eller om ett år. Jag dillar alltså om att ta fina höstiga bilder. Imorgon kan det vara för sent, för då har så många löv fallit ner från träden. Hela veckan när jag kört hem från jobbet så har jag kollat in alla fina färger på träden, och längtat tills jag får gå ut med kameran och fånga alla naturens fina färger på bild. Men varje dag har jag först ätit middag efter jobbet, och sen har jag inte orkat, plus att det har börjat skymma på redan. Så jag visste att idag, på min lediga dag, gäller det att passa på.
Så vi tog en promenad hela familjen, och jag gick loss med kameran. Det blev över 250 foton, så det blev en väldigt lyckad höstfotografering.



Jag och mina vandringsskor.


Solstrålen Elliot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar