lördag 17 oktober 2015

Lördagslistan

Ursäkta för tystnaden. Jag kompenserar med flera inlägg idag och imorgon istället.
Jag har haft lite brist på idéer om nya inlägg, men lägligt nog hittade jag en lista hos Maria som jag snodde.

Hur var natten?
Efter några bra nätter skulle vi givetvis ha en dålig natt igen. Så vid fyratiden var vi alla vakna och trängdes i vår säng, som vanligt. Men efter en timme ungefär sov alla i egna sängar igen.

Vad har du gjort under morgonen?
Jag åt en god frukost och sen besökte jag loppiset vid Cronhjelmsskolan. Hittade lite fina kläder åt pojkarna.

Vad ska du göra idag?
Troligtvis köpa mer choklad, är så sugen på choklad nu just!

Vad ser du mest fram emot?
När pojkarna sover ikväll och jag får äta chokladen.

Vilken typ av lördag kommer det att bli?
Nu har ju halva lördagen redan gått, men om det fortsätter så här så blir det en tråkig, slö lördag.

Vad ska du ha på dig?
Mina rosa mjukisbyxor och en stor, bylsig tröja.

Vilka kommer du att hänga med?
Med min kära make.

Vad ska du göra ikväll?
Sitta i soffan, titta på serie, äta choklad och skratta tillsammans med Lennart.

Kan jag få en peppig lördagslåt?
Den här tycker jag om nu just:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar