söndag 2 augusti 2015

Nu är den slut

Nu är den över, Lennarts semester. Imorgon är vi tillbaka i vardagen igen. Det känns som om semestern varat i långt mer än fyra veckor! Det har varit så härligt! Vi har alla njutit så av att inte behöva bry sig så mycket i rutiner och måsten. Vi har verkligen gjort vad vi känt för. Det har ju inte varit så mycket soliga dagar men det har ändå varit en sjukt bra semester. Nu peppar jag inför vardag, hösten och fokuserar på allt roligt som kommer att ske. Jag har verkligen ny energi och är nästan riktigt taggad inför vardagen igen.







Vi har haft en kanonbra sista dag, och varit ut med min fars båt. De är en "tuffare" som går sakta, en sån som man är ute och finglider med. I två timmar körde vi på, stannade vid lilla ön Hebenetta och dukade fram fika, och körde in till Östanlid och svängde runt där. Sol och varma vindar har vi haft. Verkligen perfekt dag! Efteråt besökte vi min kusin med familj, och var där till sovdags. Vi kom hem för en timme sedan, och barnen har just somnat. Nu ska jag plocka undan här lite snabbt, och sen krypa ihop i soffan med älsklingen för lite serie-mys innan läggdags. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar