fredag 28 augusti 2015

Home alone

Fredag! Jag har just varit och fört lilla familjen till Bosund, de har åkt till villan redan. Jag ska och plocka bär imorgon på förmiddagen, så jag åker till villan efter det. Det känns konstigt att vara ensam hemma. Nog är jag ju ensam hemma nu som då, men att jag ska vara ensam hemma till imorgon förmiddag känns konstigt! Det ska bli skönt att koppla av och göra ingenting, men samtidigt så kommer det att kännas tomt at sova ensam i huset inatt. Jag gissar att en lampa eller två får vara på under natten, hehe!

Nu ska jag äta lite mat, och sen chilla i soffan med choklad och en tv-serie. Hela denna veckan har jag hållit mig från godis och kakor, och så kommer det att bli varje vecka från och med nu. Endast godis till helgen. Ha en fin kväll hörni!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar