lördag 28 mars 2015

Wanties



Det här bildkollaget hittade jag på Pinterest. Jag tycker att det är prick min drömstil. För allt detta hade jag gärna haft hemma i vardagsrummet! 

1.  En fin byrå, som gärna får ha spegeldetaljer!

2.  Solspegeln. De kan se olika ut, men jag har letat efter en sådan länge. De var populära på 80-talet, men har nu gjort comeback och är riktigt inne. 

3.  Snygga gardiner med snyggt mönster. Det ska jag absolut ha inhandlat i vår!

4.  Fint sidobord. Vi har ju brickbordet, men skulle gärna byta mot ett sådant.

5.  Prydnader i form av djur. Senast idag köpte jag själv en fågel, den ska jag visa senare. 

6. Hur snygg är inte denna soffan? 

7.  Speglar i alla sorts former. Något som också borde införskaffas hit hem, men det står ändå långt ner på shoppinglistan. 

8.  Lampor! Något som man väl inte kan ha för mycket av! Det ska ju finnas minst fem ljuskällor i ett rum, och jag ska erkänna att vi har väl tre, max fyra i varje rum. Jag gillar att skärmen på denna är simpel, och uppmärksamheten riktas istället mot den fina foten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar