söndag 29 mars 2015

Så här ser nästa vecka ut

God söndagskväll!
Här har det varit en rätt så lugn helg. Igår sprang jag i lite affärer i stan, och hittade lite inredningssaker vid Erkin Halli, av alla ställen. De ska jag försöka få tid att visa er i nästa vecka. Jag kommer nämligen att ha väldigt fullt upp. Men jag ser mest fram emot det faktiskt, jag har bestämt mig för att inte stressa upp mig. Imorgon är det veckohandling, städningtårtdekorationer och bakning som står på schemat. På tisdag är det lite mer städning, bakning av tårtbotten och på kvällen tjejträff hemma hos oss! På onsdag ska jag baka en till tårtbotten, och fylla och dekorera tårtor till torsdagen, Då ska vi på begravning och dop hela kvällen. Och på fredag är det årets längsta dag, då gör vi ingenting. Bara sitter och slöar, leker lite med pojkarna och tar kanske en promenad. På lördag har jag ingen som helst aning om vad vi ska göra. Alltså, jag vet inte ens om vi ska ha någon påskmiddag i år? Kanske får vi skapa nya traditioner och göra vår egen påskmiddag? Eller kanske vi blir bortbjudna? Det får jag se sen, helt enkelt.

Oj oj, tänk att det redan är påsk. Det känns som vi just gick in i februari, men ändå går vi in i april på onsdagen! Alltså, snart är det sommar!



Bild från café Bryggan i Öja, mitt i bästa sommarvädret. Härliga tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar