måndag 9 mars 2015

Ny app

För några dagar skaffade jag en ny app. En kalender, där man fyller i de dagar man är sjuk. Jag har ju ganska ofta migrän, och jag vill gärna hålla koll på den, så att jag vet hur ofta anfallen kommer, och om jag skulle se något mönster. Nå, jag började fylla i 1 mars, och nu har vi då dag 8. Av dehär dagarna har jag haft magsjuka en dag, och migrän tre dagar. Alltså fyra av åtta dagar sjuk. Migrän i tre dagar på en vecka! Jag har haft migränanfall sedan jag var liten, och jag vet ännu inte riktigt hur jag skall tackla dem. Men nästa vecka ska jag förhoppningsvis få lite ordentlig medicin utskriven. 


En gammal bild på mig och Elliot. Här är han ca 1,5 år, lillen! 

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med migrän! Jag har en vän som oxå lider av migrän, men för honom har det hjälpt att minska på sockerintaget, migränanfallen har blivit betydligt mer sällsynta. Det är säkert individuellt vad som fungerar, men som ett litet tips :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det suger verkligen med migrän! Tack för tipset, jag har inte märkt nåt samband med socker och migrän, för anfallen är så oregelbundna, men värt att prova! :)

      Radera