tisdag 24 mars 2015

Hej igen

Värst vad den här bloggen är tom. Men jag kan skylla på att ena datorn är på service, och den andra står och samlar damm (stationär). Så, what's new with me? Nå, hade en förkylning förra veckan, med bihåleinflammation! Inte roligt! Så jag har ätit antibiotika nu då i en vecka, och nu är det förhoppningsvis bra. Det känns i alla fall så. 
Förutom att vara förkyld så rev vi ju en vägg här inne för någon vecka sedan (okej, Lennart rev den. Han var så nöjd med sin nya tigersåg han fick av mig i födelsedagspresent, att han plötsligt en dag bara sågade ner skiten), och nu är hålen efter väggen igenskivade, spacklade och målade. Taket har också blivit fixat, och igår målade vi tegelväggen andra varvet. Det var på tiden kan man ju tycka, första varvet målades liksom i augusti, innan vi ens flyttat in. Nu återstår att tapetsera en vägg, fixa igen öppningarna i golvet och måla den sista väggen. Tror jag. Sen ska jag inreda "rummet". 

Imorgon kommer min teamledare hit från Tupperware, japp, jag har börjat sälja det igen. Vi ska gå igenom nya väskan, det var sjukt mycker fina grejer i den! Och på torsdag håller jag mitt första party igen. Kul! 


Och så har jag plöjt igenom alla Keplers böcker om Joona Linna, och är nu på den sista! Snälla någon, säg att det kommer fler!!! 

(Och ja, som någon av er kanske, eventuellt märkte så är det samma bild som på min instagram. Zzinnas heter jag där, och uppdaterar nu som då, så att ifall ni vill följa mitt spännande liv...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar