fredag 13 mars 2015

Hej från sängen!

Längesen sist! Jag har gått och blivit förkyld, jag. Så jag har inte gjort så mycket spännande saker de senaste dagarna, inte ens söka efter härlig inredningsinspiration har jag gjort. Men, i onsdags var Josse hit med Leo, och då dukade jag fram saft och kex ute i solen åt barnen, och vi mammor drack kaffe. Det var en härlig dag. På kvällen byggde vi om en koja som vi börjat på med i lekrummet. Tanken är att det ska bli lekrum/Elliots rum, för pojkarna kan inte sova i samma rum. Eller när de väl sover går det bra, men inte en chans i världen att de skulle somna i samma rum. Dessutom vaknar Elliot på nätterna, och jag får vara nervös varje natt att han ska väcka Matheo. Så han ska få en ny säng i nytt rum. Bilder får ni först när det är klart, men jag kan säga som så att de har en rutchbana med en koja under. 




Nu har hjärnan lagt av, så jag slutar skriva nu, och återgår till att vila. Hoppas jag inte är sjuk hela helgen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar