lördag 28 mars 2015

Ett meddelande

Jag läste Carros blogg igår, ett inlägg om folk som rotar i andras badrumsskåp. Jag blev besvärad av att läsa kommentarsfältet, för tydligen så är det många, många som gärna tar sig friheten att kolla i badrumsskåpen hos de som de gästar. Detta är inte okej! Jag hoppas inte att någon brukar titta i våra skåp. Vi har helt vanliga saker där, men de är våra.  Jag förstår inte hur någon kan tycka att det är ok, att det är något som hör till eller något som "alla andra" också gör. Så, ni är mycket välkomna hit, men rota inte i våra skåp och lådor! Tack! 


2 kommentarer:

  1. Läste också kommentarerna.. Helt sjukt! Trodde att sånt beteende bara var nånting som de höll på med på film..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det. Inte ens på film har jag sett det, haha! :)

      Radera