fredag 27 februari 2015

Gymmet

Och igen har det gått en vecka. Vi har fredag igen. Men Lennart har varit ledig hela veckan, så det känns som vilken dag som helst. 
Jag har just kommit från gymmet. Idag blev det fokus på mage och rygg, och jag känner mig riktigt nöjd med dagens pass. Jag börjar känna mig mer "hemma" på gymmet nu, jag börjar förstå hur de flesta maskiner fungerar, och jag har blivit duktigare på att faktiskt fokusera på några muskelgrupper åt gången. De första gångerna var jag mest överallt, och tänkte inte så mycket på vilka muskler jag använde. Och jag börjar märka skillnad redan, trots att jag bara tränar 1-2 gånger i veckan. Idag kunde jag springa dubbelt längre än jag kunde första gången, och då hade jag ändå kunnat fortsätta, men mina skosnören hade gått upp och Hanna väntade, så jag fick lämna löpmattan. Men alltså så nöjd jag är! Detta hade jag aldrig trott om mig själv för några år sedan, och då har jag ju bara börjat ännu! 


Nöjd mama! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar