tisdag 17 februari 2015

Färdigt surat?

Här har ni mig igen! Som jag har saknat bloggen! Nu hoppas jag att ni inte tror att jag har gått och surat nästan en vecka efter förra inlägget, nej, jag tog bara en liten bloggpaus. Men nu är jag tillbaka, och tänkte fortsätta blogga som vanligt. 


Idag är/var det fastlagstisdag. Vi som inte brukar fira alls, förutom en eller två fastlagsbullar den här tiden på året, har haft en fantastisk dag. Vi träffade goda vänner vid lekparken, och åkte pulka och gungade en bra stund. När vinden till slut blev för kall kilade vi iväg till Tanjas. Där smaskade vi på ärtsoppa, fastlagsbullar och knäck, som jag kokat igårkväll. Det var ett gäng busiga barn som sprang runt, och jag hoppas att Tanja hittade åtminstone något som var helt efter oss. För vi kommer gärna fler gånger, hehe! Nej, så vilda var de väl inte. Det var en riktigt rolig dag! 

Imorgon blir en (förhoppningsvis) lugn hemmadag, och jag borde ta itu med lite hushållsarbete som väntar. På kvällen väntar ett möte/ föreläsning eller vad det nu är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar