tisdag 3 februari 2015

Blogglista

Jag snodde en blogglista från nätet som jag tänkte kunde vara skoj. 

1. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Solkräm, antar jag.
2. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
3. Vem känner dig bäst och varför?
Lennart, självklart. Vi är gifta. 
4. Vad står på din shoppinglista till våren?
Bland annat golvmatta, spegel, lakan, träningskläder och soffa. (Ja, ni lär få se var vi ska renovera snart)
5. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Antingen slänger jag mig i sängen, eller också åker jag in till stan. 
6. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att komma längre i renoveringen, att leva hälsosammare och att vara mindre slarvig. Jag har alltid bort mina saker, och jag stökar nog ner mest i huset, tror jag. 
7. Vad vill du bli när du blir stor?
När jag var liten svarade jag alltid djurskötare på denna frågan, men nu finns det många svar. Vad vill jag inte bli, liksom? Jag kan tänka mig inredare, bagare, veterinär, psykolog, teolog, barnmorska... listan kan göras lång, hehe!
8. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Ridning räknas väl inte, då jag har gjort det förr? Något med fart i, typ motorcross, snowboard... eller något kreativt, typ fotografering eller målning. Svårt det här!
9. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Att jag duger som jag är, jag är inte sämre än någon annan. 
10. Kakor, chips eller godis?
Godis!
11. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Älska är nog det finaste ordet. Fulaste ordet får vara ondska. 

Kopiera gärna listan och svara i din blogg. Länka då till inlägget i kommentarsfältet, så får vi läsa dina svar också!


2 kommentarer:

  1. *Smiley med hjärtögon* Va roligt att jag får vara i din favoritlista Minna, TACK! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, men klaart att du e he! :D en av de bästa bloggarna i byyi! ;) kram!

      Radera