torsdag 22 januari 2015

Utvecklingsfaser

När jag vaknade imorse tänkte jag att idag vill jag göra något roligt. Trots att min förkylning blivit värre, så tänkte jag att jag och barnen tar en sväng till staden. Så jag packade ungar och vagn i bilen, och så åkte vi iväg. Vi besökte lite klädaffärer och till sist åt vi lunch på cafe. Vi hade en riktigt rolig dag, och hem kom vi med nya jackor till pojkarna, nya vantar och varsin tröja fick dom också. Lagom till kvällen hade jag väldigt ont i bihålorna, rinnande näsa och stegring. Jippii! Tydligen var jag inte tillräckligt frisk i måndags när jag for till gymmet. Och igår kväll for jag och pojkarna dessutom till parken med Kajsa och Lydia. Men äsch, det var värt det! Det var roligt att träna, och det var roligt att träffa Kajsa. Hon föder dessutom vilken dag som helst, så jag vet ju inte när vi träffas igen. 


Mina härliga pojkar, som båda tycks vara i utvecklingsfaser nu just. Matheo vill krama och gosa väldigt mycket, och lär sig nya ord hela tiden. Och jag märker att Elliot har livlig fantasi, för han "fiskar" med min telefonladdare, "åker moffas båt" på mattan och bygger brandbilar, polisbilar och monstertruckar av några få legobitar. De är så härliga, mina pojkar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar