fredag 23 januari 2015

Jag hinner inte

Ni anar inte så mycket idéer jag har till vårt hem. Ja skulle vilja måla, bygga, fixa, ändra om på både stora och små saker. Men när man har två småbarn som springer runt benen och busar, så är det svårt att få tiden att räcka till. Det är ju heller inte bara att börja. Jag har ritat upp en massa skisser, men skulle behöva ta mig tid till att finslipa mina idéer, åka och köpa allt material, göra det som ska göras och sen fixa alla små detaljer. Det är inte så enkelt när man har barn. Det går ju inte att börja på när de somnat, och hålla på 1-2 timmar varje kväll, och inte heller kan jag skicka iväg Lennart med pojkarna någon dag, för det är mycket enklare om man är två. Jag börjar i alla fall med att söka efter inspiration, så jag kan föreställa mig hur det kommer att se ut.

Lite så här har jag tänkt till hallen:


Men då måste det flyttas på skåp, spacklas, målas och möbleras om en del först. Men det skulle bli snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar