fredag 23 januari 2015

Hiss och diss!

Tänk om jag skulle börja göra "Veckans hiss och diss". Vad tror ni om det? Varje vecka skulle jag skriva om en sak som jag hissar, och en sak som jag dissar. Kan vara allt möjligt, men mest inredning. Förstås bara min personliga åsikt, men jag tycker det låter lite roligt! Ska jag börja med det? Bra! Här kommer min första Hiss och diss!




Jag hissar:



Detta härliga mönster, moorish trellis. Det är så vackert, och passar till allt. Tapet, mattor, lakan, kaffekoppar...

Jag dissar:



När blir Ikeas Maskroslampa ute? Jag ogillade den redan första gången jag såg den, och fortfarande sticker det i ögonen varje gång jag ser en. Den är INTE snygg, enligt mig!

Bilder från akadesign.ca och ikea.se.



3 kommentarer:

  1. hallder med om maskroslampan. så himla ful tycker ja! å opraktisk...

    SvaraRadera
  2. Nej den är faktiskt fin i större rum det tycker jag, tyvärr går den inte hos oss :(

    SvaraRadera
  3. Håller också med om lampan. I vår stad har var och varannan en i vardagsrummet. Diss!

    SvaraRadera