måndag 26 januari 2015

Gymmat

Idag har jag känt mig energifull. Jag har städat och återigen möblerat om här hemma. Jag hade färdigt middagen tills L kom hem, och Hanna kom också hit på middag. Efteråt stack vi iväg till gymmet, jag och Hanna. Tanken var att ta det ganska lugnt idag, eftersom min förkylning fortfarande envist sitter kvar. Eller nej, jag kan inte kalla mig förkyld, men den har inte helt gått över ännu. Så vi var där i ungefär 45 minuter, och då blev det mest löpmatta + armar och mage.
Ja just det, jag fick ju en kommentar om hur man kan lägga upp ett träningsprogram för några dagar sedan. Tack för det, det hjälpte mycket. Där fanns många bra tips!
Nu ska jag tvinga mig själv att sova. Jag somnar alldeles för sent nu för tiden, och det är dags att ändra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar