torsdag 15 januari 2015

Arctic Nutrition

Ikväll har jag som sagt haft party här. Det var ingen vild fest, utan pappa och en annan man kom och berättade för mig och mina vänner om Arctic Nutrition. Ett finskt företag som gör kosttillskott av våra finska bär. Bären fryses ner, istället för att kokas upp och pastöriseras, och på så sätt behålls alla vitaminer och nyttiga ämnen i dem. Jättebra tycker jag! Jag har ätit deras D-vitamin sedan hösten, och jag märkte ganska snart en stor skillnad, för tröttheten försvann! Jag blev mycket piggare! Dessutom är de goda, och Elliot och Matheo älskar dem! Enklare än att ge D-dropparna, alltså. Nu låter det som ett reklaminlägg, men jag är bara så nöjd med dem.
Som värdinnegåva ikväll fick jag Booster, som jag så länge velat prova. Den är gjord på nonifrukt och lingon, och den ger en boost åt immunförsvaret. Jag tycker ju att jag är förkyld mest hela tiden, så nu får jag prova denna då och se om jag hålls lite friskare.
Annars var det en väldigt trevlig kväll med kompisarna, vi träffas lite för sällan. Jag fick veta lite nyheter, vi snackade om både trevliga och mindre trevligare saker. Vi får se till att ta lite mamma-barnträffar oftare, bara vi skulle slippa den envisa förkylningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar