fredag 30 januari 2015

Abstinens

Som ni märker har bloggen stått ganska tom denna veckan. Jag har inte riktigt haft något att blogga om. Så istället för att blogga ointressanta och meningslösa inlägg så har jag låtit bli att blogga. Men det vänder väl snart.
Det där superhemliga mötet igår var tråkigt. Det var ett snabbt femminutersmöte med lantmäteribyrån som gick ut på att tomten vår nu är utbruten och en fet räkning skickas om en månad. Roligt. Men eftersom vi redan fixat barnvakt och gissat att mötet skulle ta ungefär en timme, så passade vi å att luncha på stan, jag och Lennart. Det var längesen vi gjorde det, så det var mysigt. Vi åt vid Mango House, ingen av oss hade varit där innan. De hade helt ok mat, och stället var riktigt fint. Det blir säkert fler luncher där, bara tillfälle ges.



Igår hade jag migrän, och gympasset fick avbrytas efter en halvtimme, för jag hade så ont i huvudet. Migränen var borta i morse, men det dåliga humöret som brukar följa med migränen ibland satt kvar. Så idag har jag mest gått omkring med sur min och försökt städa. Det var barnen lite för nöjda med, för de fyllde gladeligen vardagsrummet med leksaker så att jag skulle få städa mera. Mitt humör vände dock till det bättre när Lennart överraskade mig när han kom hem några minuter tidigare än vanligt med kebabrullar åt oss!
Ja, nu blev det väl ett ointressant och meningslöst inlägg i alla fall, men jag har bloggabstinens, hehe! Så nu fick jag skriva av mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar