onsdag 12 november 2014

Rida

Aj, aj, aj! Kombinationen värk efter fixning av ryggrad + värk efter ridning är inte bra. Det gör ont från nacken enda ner till låren. Jag var ju och hälsade på en vän till stallet igår. Hon har en egen häst, och det är nu andra gången som jag hälsar på där. Jag trivs så bra i stall. Det luktar så gott (ja, gott!) och det är så mysigt med hästar, sadlar, ryktborstar och sånt. Kompisens häst var lite sur till först, så jag kunde inte hjälpa till med att rykta och göra i ordning den. Men när han var färdig, och fick komma ut för att rida, blev han glad och nöjd. Det var roligt att sitta på hästryggen igen, undrar om jag inte skulle börja rida igen! Jag får fundera på saken, jag har lite för mycket på gång nu just. Får se sen efter julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar