söndag 30 november 2014

Nu blir det lugnare igen

Nu har jag varit "bloggfri" i några dagar, och det är dags att komma tillbaka. Jag har haft en hel del program hela veckan, såsom bloggjulfest, lillajul, bloggevent, julstök och sånt. Men nu är allt detta över, och jag ser framemot en lugnare vecka nästa vecka. Då är det endast julmiddag på fredag som står på schemat, men jag kommer ju självklart att sätta in ett som annat, t. ex. kaffedejt, baka pepparkakor, julstjärnor och eventuellt jullimpor, julpynta mera, storstädning, promenader mm. Och dessutom ska Lennart fortsätta renoveringen av bastun, som äntligen tagit fart, och det betyder ju att han är instängd där, och jag får leka med barnen, så då kan jag ju inte gör så mycket. Men jag gör det jag hinner och har lust för.

Men för säkerhetsskull ska jag tidsinställa lite inlägg, nu när jag för en gångs skull har tid att sitta vid datorn. Hoppas ni har haft en bra första advent!




Att fånga två glada barn på bild är inte det enklaste. De var så nöjda igår när en tomte hade varit här, att de inte kunde sitta stilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar