fredag 14 november 2014

Mitt första GIF inlägg

Och så har vi fredag igen. Det är nästan skrämmande hur snabbt julen kommer emot oss! Men mer om det i ett annat inlägg. Ikväll ska har vi bjudit hit Josse och Janne på pizzakväll. Det är alltid godast med hembakad pizza, så det ska vi laga ikväll. Det ska bli roligt, och så får Elliot leka med Leo. Han ske upp när jag berättade det åt honom igår nämligen.
Och så är det en lite speciell kväll också. För när barnen somnat, tar jag min väska och sticker till mammas och pappas. Där ska jag sova inatt, och tidigt imorgon åker jag, mamma och två av tre systrar iväg till Nykarleby. Och nu tänker ni: VAD ska de göra i Nykaabi klockan sex en lördagsmorgon? Jo, där stiger vi på en buss, som tar oss till Haparanda. Vi ska till Ikea!






Mest av allt ser jag ju förstås fram emot att sitta i bussen med systrar och mor. Vi har alltid så roligt och skrattar åt allt! Men jag ska väl inte ha för höga förhoppningar. Ändå är vi väl alla så trötta att det är mer såhär:


Nej, roligt ska de bli! Och inte ska vi bara till Ikea heller, de har ju t. ex. Barnens hus där nära. Så jag tänkte passa på och köpa julklappar till pojkarna också, så har jag det gjort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar