torsdag 6 november 2014

Man måste ha dåliga dagar också

Inte den bästa dagen idag. Allt har egentligen gått bra, men känner mig riktigt deppad och irriterad nu ikväll. Som tur så somnade gossebarnen snabbt utan gnäll och lek, och jag kan slappna av. För att göra tillvaron lite bättre så har jag beställt hem en stor godispåse som borde anlända om några minuter. Det är bra med småsystrar som ställer upp när man behöver hjälp! <3
Imorgon åker jag med Nina till Kokkola på eftermiddagen. En ny dator ska handlas, samt farsdagsgåva. Svåra grejer, det där med presenter åt en man. Samma sak varje gång. "Kalsonger eller strumpor" fick jag som svar när jag frågade L vad han ville ha. Nej, tack, hellre köper jag något roligare, och något som faktiskt betyder något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar