fredag 14 november 2014

JUL 2014

Jag är ju väldigt kär i rött när det kommer till julen. Jag tycker att det hör till, och kommer nog alltid tycka så. Jag älskar att bläddra i reklamtidningar och kolla in allt vacker rött, alla härliga inspirationsbilder, och fantisera hur vårt hem skulle kunna se ut med alla vackra ting.
Trots att jag absolut älskar julen, så har jag faktiskt inte införskaffat så mycket julpynt. Vi har en del, men inte alls tillräckligt, enligt mig. Så i år tänker jag köpa mycket nytt! Och här ser ni lite vad jag har kikat lite på.




Kuddfodral, ljus, bordsgranar, kökshanddukar, skålar, papper... och nästan allt i rött och vitt! Det ska bli så superkul att julpynta i vårt eget hus i år! Jag väntar så på att få börja!



Kommer från Clas Ohlson, Ikea och H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar