torsdag 20 november 2014

Homefun

Ikväll var det event på Homefun.. Vi var ett gäng bloggare som fått inbjudan dit, och vi fick höra lite om olika märken de säljer där. Vi fick bubbel, kaffe, både sött och salt dopp samt goodiebags. Och ännu 15% på allt vi köpte. Jag gick omkring och ååhade mig åt alla vackra plagg som fanns där, men bestämde mig sist och slutligen för varsin tröja åt barnen, och en onepiece åt Elliot. Efteråt tog jag och Josse en sväng via Autogrillen för lite mat. Varsågoda, här kommer en bildbomb!






4 kommentarer:

  1. Bra avslutning på en bra kväll! ;)

    /Kitty

    SvaraRadera
  2. Oj nämen va ni också där, och att jag inte kände igen er :/ Egentligen borde man gå runt med en namnskylt med bloggadressen på så vore det inte lika svårt att känna igen alla ;)

    Hälsningar från Sandra, hon i grön klänning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg nog dig också, och tänkte att jag nog ska hinna prata med dig och många andra också, men på något sätt hinner man inte ;) men kanske syns vi på bloggjulfesten? :)

      Radera