söndag 9 november 2014

Farsdag

Idag har det varit väldigt mycket farsdagsfirande. Jag började morgonen med att stiga upp med Matheo, medan Lennart och Elliot sov vidare i vår säng. Jag gjorde i ordning frukost åt oss allihopa, och väckte sedan de två sovande. Vi åt alla frukost i sängen, och Lennart fick sin present. Efter att ha suttit där och myst en stund, steg vi sakta upp och började dagen. Mest har vi lekt och busat omkring, och sen badat. Vid 4-tiden ställde vi oss mot mina föräldrars, var alla var samlade. Efter någon timme åkte vi vidare mot Bosund, till svärföräldrarna. Där har vi varit resten av kvällen. Så det har varit firande efter firande, lite för mycket kaffedrickande, och trevligt sällskap. Vad har ni gjort för att fira era män/pappor/mor- och farföräldrar? 






Nästa vecka kommer att bli rätt så hektisk. Det är massage, ridning, kaffedejter och Ikea som gäller. Dessutom ska jag baka, eventuellt ordna party och om jag hinner även börja tapetsera spisrummet!  Allting ska bli riktigt skoj, och jag ser fram emot veckan! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar