lördag 15 november 2014

Dags för ett besök till frissa

På tisdag är det dags för mig att sätta mig i frisörsstolen. Håret ska klippas och färgas. Jag ska erkänna att jag saknar mitt långa hår, det fanns så mycket möjligheter med det då! Nu hänger det bara, och vill jag göra något åt håret så plattar jag det eller försöker dra lite lockar i det (som oftast misslyckas). Utväxten är hemsk, och topparna guldbruna. Jag vill ha det ljusbrunt, men hur vill jag ha det klippt? Här har jag samlat lite bilder som jag tycker är snygga.


Ska jag bara fixa topparna lite, byta till mittbena och börja platta det oftare...


...eller ska jag klippa ännu kortare...


...eller ska jag skaffa pannlugg? Det som jag har lovat mig själv att aldrig skaffa igen, men ändå ser det så snyggt ut? Hmm... svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar