söndag 26 oktober 2014

Vårt hem

Tog lite bilder av vårt hus nu innan gästerna kommer. Såg att någon hade frågat efter bilder på både insidan och utsidan, men nu har jag bara bilder från insidan. De andra får bli till nästa vecka.


Det här ser man när man kommer in genom dörren. 


Och så ser man vardagsrummet till höger. Men innan det kommer köket.


Köket. Totalrenoverat för något år sedan, så det är nytt och fräscht! Jag storgillar vårt kök!


Vårt köksbord. Vi hittade inget vanligt bord, hur vi än sökte. Men när vi gick igenom Ikea så blev vi kära i detta bordet, med barstolar till. Det går hur bra som helst att ha ett sådant bord också.


Vardagsrummet. Fortfarande inte helt klart, men fint ändå.


Jag fuskade lite och tog fram en liten gran. Men eftersom den inte har julpynt på sig, så tycker jag att det är okej.


Min fina ananas, och ett doftljus.


Pojkarnas sovrum. Det är verkligen inte klart än, men väggarna är färdigmålade i alla fall. Alltid något.


Fina hyllor. 


Så här har jag målat, många många många halvcirklar.


Egengjord sänggavel. Väldigt simpel, och så fin.


Och till sist badrummet. Här kommer också att ske lite ändringar, men det får ni se sen. 

2 kommentarer:

  1. Mysigt hem ni har. Jag gillar det speciella matbordet och sänggaveln.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! Jag gillar ju det lite speciella, så bordet känns riktigt jag! :)

      Jag kikade in på din blogg, och ligger nu och fnissar åt din söndriga kaffekopp! Självklart tar man bild först, innan man åtgärdar problemet :D

      Radera