måndag 6 oktober 2014

Shopping

I lördags blev det ett spontant besök till Kokkola med Malin. Vi shoppade loss, eftersom jag är i ett stort behov av kläder! Det mesta rensade jag ut när vi flyttade, och kvar lämnade bara kläder som jag var tvungen att spara för att ha något att ha på mig överhuvudtaget. Men nu börjar jag ha på fyllt walk-in-closeten med kläder jag gärna har på mig. Malin hade också kläder hemma som hon inte tyckte passade hennes stil, så hon gav dem åt mig. Supersnällt, verkligen!

Denna skjorta och byxor gillar jag väldigt mycket. Båda från JC. Passar min "nya stil" väldigt bra, tycker jag.







5 kommentarer:

  1. Måste fråga om det var du som vann bland finlandssvenska bloggare tävlingen bland inredningsbloggare? Minna Elvi sa de att vann, va de du?

    SvaraRadera
  2. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QkancdH-Hh8

    SvaraRadera
  3. Jo det var jag som vann, ja ska lägga upp vinsten hit till bloggen snart :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Tack! Nu behöver jag inte längre säga att jag "aldrig vinner några tävlingar" ;)

      Radera