torsdag 9 oktober 2014

Min fina vinst!

Det finns en grupp på facebook som heter Finlandssvenska bloggare, som skapades av Maria och Ida. De hade tävling, de lottade ut en goodiebag i varje bloggkategori, som var 10 stycken. Vinsterna kommer av olika finlandssvenska företag (om jag förstått det rätt), och jag var den lyckliga vinnaren i kategorin Inredningsbloggar. Orsaken till att jag skriver lycklig är 1. vem är inte lycklig när man vinner en tävling? och 2. jag är så nöjd med vinsten. Detta fick jag:









1. En kaffemugg av Yle X3m. Jag lyssnar på deras radiokanal varje dag i bilen, eller de dagar jag åker bil då, så det passar ju mig en en kaffemugg från dem.

2. Härliga vykort från HighwayDesign. Dessa kommer jag att rama in och hänga upp på väggen i lekrummet, för de är så härligt lekfulla och passar bra där.

3. Presentkort från Vikingline, en dagskryssning till Mariehamn. Denna ska jag verkligen försöka åka på, får se om jag lyckas fixa barnvakt, ledig dag åt Lennart och kanske resesällskap (Josse?)

4. Den vackraste vinsten. Dessa har jag kollat in några gånger på olika inredningsaffärer, samt på House By F, därifrån är dessa ursnygga, förtjusande skålarna.

Tusen tack Ida och Maria, en superbra facebooksida ni har gjort. Jag har hittat så många bra bloggar därifrån. Tack för vinsten!

2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att läsa det här inlägget. Härligt att du gillade vinsten! :D

    SvaraRadera