tisdag 7 oktober 2014

Glasögon!

Ni minns kanske att jag var på synkontroll för nästan två veckor sen. Jag tror inte att jag skrev hur det gick, men visst behöver jag glasögon. Jag beställde två par, och idag fick jag sms om att de är färdiga, så jag kunde hämta dem. Ivrig som jag var kunde jag inte ens vänta tills Lennart kom hem, utan direkt Matheo vaknade från dagsvilan hoppade vi i bilen och hämtade mina glasögon. Så här ser jag ut numera!


Jag vet, skitdålig kvalite på bilden. Men jag hinner inte ta fram kameran nu, för jag ska och träffa Mia nu. Igen, som alltid, är det för längesen vi träffades sist, så det ska bli superkul! 


4 kommentarer:

  1. Du passar jättebra i brillor!!

    SvaraRadera
  2. Va fin du e, du passar jättebra i glasögona! :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, ja e nöjd me va ja vald fö glasögona :) <3

      Radera