lördag 18 oktober 2014

Ett överraskningskalas

Igår hade jag varken tid eller ork till att blogga. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning, och hade en hel del att göra. På förmiddagen kom min snälla far och hämtade Elliot, så jag fick lite lugnare hemma. Så när Matheo somnade fick jag också vila lite. Sen var det dags att duscha, göra färdigt det jag hade bakat på torsdagen, göra massvis med sallad, ställa i ordning allas kläder, för till kvällen var det dags för överraskningskalas åt mamsen! Vi barn hade gjort iordning trerätters middag hos min bror. Det blev väldigt lyckat, mamma blev överraskad och hade verkligen inte anat något! 




Det är min duktiga syster som gjort tårtan! 

Idag är förkylningen ännu värre än igår, och jag hoppas att den nått toppen nu och börjar försvinna efter detta. För imorgon är det dags för nästa kalas. Det enda jag har gjort idag, och kommer att fortsätta med, är att ligga i sängen, hinka i mig vatten, äta mynthon och spela spel på telefonen. 


Detta är min utsikt just nu. Trevligt! 



1 kommentar:

  1. Mamsen var super duper lycklig o mycket stolt över sina härliga barn, som fixat ett sååå fint kalas, med god mat :) mamma

    SvaraRadera