måndag 27 oktober 2014

Byggare Minna

Idag har bloggen fått hamna till sidan igen, för här har inte funnits tid till något sånt. Hela dagen har jag lekt och busat med barnen, och verkligen lagt 100% uppmärksamhet på dem. Ingen städning, inget klädtvättande mm har behövt göras. Efter middagen hoppade vi i bilen och styrde mot Bosund. Vi lämnade barnen hos fammo och faffa, och fortsatte till Lennarts brors hus. Där hackade vi upp bastu- och badrumsgolvet med en sorts slagborrmaskin. En sådan: 



Det var roligt, tungt och svettigt. Min uppgift var att lägga betongklumpar i en stor låda, bära ut och tömma på släpkärran, och in igen.  Samt hacka lite betong med ett järnspett mellan varven. 
Såhär snygg har jag varit idag: 


Jag skriver mer imorgon. Nu ska jag titta på lite Criminal Minds innan läggdags.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar