lördag 25 oktober 2014

#BLOGGTRÄFF14

Idag var det dags för bloggträffen. Det är alltså från gruppen Finlandssvenska bloggare som det ordnats bloggträff i fyra olika städer på samma gång. I Jakobstad hölls ena träffen, på mysiga After Eight. Där var 19 bloggare. Vi pratade mycket bloggrelaterat (såklart) och funderade på hur vi kunde tackla elaka kommentarer, få fler läsare och sånt. Dessutom fick vi presentera oss, köpa kaffe och dopp, och prata lite med allihopa, så en riktigt lyckad bloggträff måste jag säga. Tack till värdinnorna Felicia och Carro, ni gjorde ett bra jobb!


Chocolate cheesecake, mums!



Värdinnorna



Jag och fina Carro


Alla på träffen



Jag och fina Josse.

4 kommentarer:

  1. Jag hade tänkt mingla över till ert bord och prata lite med er andra mammor, men på något vis så gick de där två timmarna så väldigt snabbt idag att jag inte på långa vägar hann prata med alla intressanta bloggare. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, hann inte heller prata med så många. Men det ordnas förhoppningsvis fler träffar ;)

      Radera
  2. Tack Minna! Det var riktit roligt att vara värdinna när det var så skönt gäng! :) Ses förhoppningsvis snart igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gänget var helt super! Hoppas det blir fler träffar snart ;)

      Radera