söndag 10 augusti 2014

Snart snart

Jag har lite för mycket att tänka på nu just, så bloggen hamnar åt sidan. Nästa vecka blir det säkert tätare mellan inläggen igen, för då kanske, kanske jag kan avslöja hemlisen. 

Annars har jag sålt lite saker på loppis, köpt lite saker, plockat hallon med mamma, pappa och Jonna, varit på mötet i Kållby och ett annat sorts möte. Nästa vecka blir det flera "möten" och sen på måndagen om en vecka fyller jag. Jag ska ha ett lite speciellt kalas då, som ni lär få se. 


Jag kände mig så fin idag i långklänning och fixat hår, men jag får nog ge min fotograf sparken, ser jag nu. Bilden är inte så snäll åt mig ser jag. 

3 kommentarer:

  1. Hörde att du ska börja jobba. Så roligt :)

    SvaraRadera
  2. Du fick jo bästa möjliga feedback åv Fanny igår. "Sä näytät prinsessalta" :) <3

    SvaraRadera