onsdag 30 juli 2014

Vad sysslar vi med?

Nu har jag haft en liten bloggpaus, men nu är jag tillbaka. Och det kliar i fingrarna av iver att skriva. Jag har en liten hemlis åt er, men ni får snällt vänta i någon vecka. 
Så vad har hänt de senaste dagarna? I denna värmen finns det knappast något annat att göra än att dra fram poolen. Men visst har vi också varit till svärs en kväll med några av Lennarts syskon och familjer. Igår var alla mina systrar hit, och vi låg och solade medan barnen plaskade i poolen. Idag väntar vi på regn, men det tycks inte visa sig idag heller. Ikväll ska vi i alla fall till mina föräldrar, då min morfar är där på besök! 


Jag i fredags när jag skulle se på KAJ. Mötte upp Hanna och kusin i stan och var med dem några timmar efter Kaj, och kände mig som 17 år igen. Vi hade riktigt roligt, men det där med att springa omkring i stan halva natten är nog inget för mig längre. 

8 kommentarer:

  1. int ska ni månne få baby? :D Menar absolut int att du ser gravid ut utan ttolkar alltid dessa hemlisar till det att man är gravid ;)

    SvaraRadera
  2. Om någon vecka får ni veta, hehe ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg 2-barns morsa!

    SvaraRadera
  4. du som kommenterade först, precis det tänkte jag också ;) och NEJ minna jag tycker inte alls att du ser "rund ut" om magen utan det är bara så, när man läser på någons blogg att hon(ja jag läser sällan manliga bloggar, och män kan ju inte heller vara gravida) har en hemlis så tänker man direkt på det ;) du har sån bra blogg och vacker är du också, och din familj! tack för mig och hoppas att du inte tog kommentaren fel för jag menar absolut inget illa :) ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Nej inte tar jag illa upp, så brukar jag också tänka direkt ;) tack ska du ha!

    SvaraRadera
  6. Ska du börja studera? Eller finns det fler med samma namn som du? :)

    SvaraRadera