fredag 18 juli 2014

Och än en gång...

Blogglusten har inte riktigt varit på topp den senaste tiden, i och med att jag inte heller har varit det. Den där inflammationen jag hade för en månad sen, den kom tillbaka. Exakt samma symtom, denna gången med feber också. I onsdags var jag och träffade läkaren, som konstaterade att jag inte alls har någon inflammation. Allt såg bra ut, sa han. Så han skickade mig till laboratoriet för blodprov, och så skulle vi se sen. 
När jag ringde efter svaren på blodprovet så sa de att mitt crp är på 66. Jag blev inte ett dugg förvånad, utan var mest irriterad på att ingen vet var jag har en infektion. Läkaren ringde igår och sa att han skriver ut ordentlig antibiotika åt mig, som borde hjälpa. Han sa inget om bågon ny tid, eller vad det kan handla om. 
Så nu äter jag mediciner, igen, och jag har ingen aning om var felet ligger. Och ingen vill tydligen ta reda på det heller. 

Det värsta med dessa mediciner är att jag inte får vara i solen så länge jag äter dem. Hurra! Vi är i mitten av juli, har perfekt sommarväder, och jag får inte vistas i solen! 



Dessa bilder piggar i alla fall upp lite. Mina busungar som var extra busiga igår, bara sprang omkring och skrattade. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar