torsdag 24 juli 2014

Någon som fryser?

Oj vilken värme vi har fått! Det är så härligt varmt, sådär att man nästan får nog. Vi badar, solar, dricker vatten, äter mellis och planerar lite roligt nu just. Det är för det mesta så som vardagen ser ut. Idag var vi faktiskt till stan på ett ärende, och så stannade vi till på gågatan var Maxifun hade ställt ut några hopphus (?). 


Givetvis var vi tvungna att köpa godisremmar också. Det är ett måste! Fast jag fattar inte hur jag inte lär mig snart: jag behöver inte köpa så många! De blir aldrig uppätna, utan lämnar i skålen tills de blir skarpa och får slängas. Dessutom börjar jag må dåligt efter några små bitar, men ändå hör det liksom till att köpa dem. 

Imorgon har vi heller inget planerat. Helst skulle jag vilja se KAJ, men tror knappast någon ställer upp som barnvakt en fredagskväll. Både mina och Lennarts föräldrar är borta på resa. Men men, något annat roligt hittar vi säkert på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar