tisdag 22 juli 2014

En av de bästa sommardagarna hittills


Håret innan och efter färgning. 

Idag har vi haft en riktigt spännande och rolig dag. Vi började med att vara utomhus, Matheo sov flera timmar i skuggan och Elliot och Lennart var i garaget och skruvade med en gräsklippare-moped-grej som de byggt ihop. Jag måste visa den någon dag, den ser inte riktigt klok ut. 
Själv slappade jag i hängmattan med en bra bok, i lagom skugga. Sådär som en sommardag ska vara. 
Sen körde vi iväg till min brors, lämnade barnen där, och så for jag och Lennart vidare på... ja, det säger jag inte. Vi stannade vid Oves (bror) en stund innan vi for hem igen. 

Det var vår dag. Imorgon väntar en lika fin dag, men vet inte hur seriöst jag ska ta det här med att inte vistas i solljus. Kanske är jag inne imorgon i alla fall. Fast helst hade jag dragit fram poolen och plaskat med barnen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar